Świetna lokalizacja, niski czynsz i duże pomieszczenia… Może się wydać, iż to idealne lokum, jednak znalezienie nabywcy nie okazuje się łatwe. Zaś gdy już ktoś zdecyduje się je nabyć, kłopotem okazuje się koszt zakupu, gdyż ten zasugerowany przez nabywcę nas nas zadowala. Gdzie szukać powodów takich sytuacji? Być może powodem okażą się nieodpowiednie fotografie, które zamieściłeś w ofercie? Albo design wnętrza, bo ten sprawia, iż mieszkanie nie interesuje potencjalnych nabywców? Jeżeli tak, warto poznać zyski, które daje Ci profesjonalny home staging. Na czym się on opiera?
Home staging – co to jest?
Home staging, jak nietrudno stwierdzić, opiera się na przygotowaniu wnętrz przed jego zbyciem. Dzięki temu jego aranżacja spełni oczekiwania dużej liczby klientów – zaś to umożliwi szybkie zakończenie sprzedaży po satysfakcjonującej nas cenie. Home staging koncentruje się na początkowym wrażeniu klienta. Według badań o tym, czy zainteresuje go dane lokum decyduje jedynie 30 sekund – należy więc zaprezentować mu odpowiednie fotografie ciekawie zaaranżowanego wnętrza.
Czemu powinieneś zdecydować się na home staging?
Plusem home stagingu jest szczególnie niska cena w porównaniu z generowanymi profitami – za jednorazową konsultację zapłacimy niewiele, a jesteśmy w stanie zarobić tak nawet do dziesięciu tysięcy złotych na stawce sprzedaży lokalu. Klienci chętniej wybierają domy już umeblowane. Jest to wszak dla nich rozwiązanie znacznie bardziej komfortowe i – co najistotniejsze – tańsze.