Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Zamów audyt sklepu internetowego na seo4.net/audyt-stron-internetowych/.

Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to sprawdzenie przedsiębiorstwa, spółki lub firmy pod kątem rozmaitych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, a także analiza perspektyw rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższą definicję, jest więc audyt SEO? Jest to dokładna analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej aspekty, jak szybkość wczytywania się witryny, strukturę nagłówków, kod strony, meta opisy i tytuły i wiele innych elementów. Prócz samego wskazania uchybień oraz błędów, w rzetelnym audycie SEO powinny znaleźć się też sugestie odnośnie rozwiązania wymienionych problemów.

Audyt SEO sprawdza stronę www pod względem dostępności, treści na stronie, zgodności ze standardami W3C, jak również bezbłędności kodu. Co więcej sprawdzane jest także, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zleca się agencji, by wykazała ona wszystkie dysfunkcje strony oraz – co najistotniejsze – zaproponowała działania, które umożliwią ich naprawę.

Znaki, iż czas zamówić audyt SEO

Online jest masa narzędzi oraz stron, przy użyciu których szybko i za darmo przeprowadza się audyt SEO witryny. Pozytywy tej opcji? Cena i szybkość. Minusy? Jest ich wiele. Wersje testowe czy też bezpłatne narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, nie są idealne. Jeśli już wykażą pewne błędy na stronie, to na ogół nie wszystkie. Dużo problemów (np. w kodzie) zauważyć można jedynie podczas analizy przeprowadzonej przez człowieka, a nie oprogramowanie.

Na audyt SEO realizowany przez agencję trzeba poczekać z reguły od tygodnia do mniej więcej miesiąca. Czas na dostarczenie dokumentu powinien zostać wyznaczony w umowie podpisanej z agencją, która podjęła się jego sporządzenia. Audyt płatny pozwoli wykryć wszystkie kluczowe błędy ukryte na stronie. Jeśli strona była uruchomiona na otwartym szablonie lub na platformie pokroju Shoper czy Magento, to elementów do naprawienia może być cała masa. Gdy witryna wolno się wczytuje, a na istotne dla klienta słowa kluczowe pojawia się daleko poza pierwszą dziesiątką wyników wyszukiwania, to też są to oznaki, że zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu jest świetnym pomysłem.

SEO audyt – co ujawni, jeśli będzie zrealizowany rzetelnie

Rzetelnie wykonany audyt SEO może obnażyć masę błędów witryny, w szczególności:

  • brak bądź nieprawidłowa integracja z narzędziami Google (np. Google Analytics),
  • przyczyny niskiej widoczności witryny na frazy kluczowe,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępnością witryny dla botów wyszukiwarek,
  • jakość kodu strony,
  • nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
  • słaba jakość treści na stronie,
  • brak tłumaczeń wersji językowych strony,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
  • brak albo źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • powolne wczytywanie się strony w wersji na urządzenia mobilne i na komputer

.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]