Czym jest ulotka reklamowa?
Ulotka reklamowa jest doskonałym sposobem na zachęcenie klientów do skorzystania z usług danej firmy. Aby była skuteczna, powinna być atrakcyjna i ciekawa wizualnie. Zawiera zazwyczaj najważniejsze dane, konieczne do poinformowania ewentualnego klienta o profilu firmy.
Podstawowe zasady projektowania ulotek reklamowych
Żywot wielu drukowanych ulotek jest krótki. Często już po ich wręczeniu, zostają wyrzucone do śmietnika. Jest parę czynników, które decydują o tym, czy ulotki nie spotka taki los. Wybór właściwego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być niskiej jakości, aby od razu nie zniechęcić klienta. Powinno się dogłębnie zaplanować treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla adresata rzeczowy i zrozumiały. Oczywiście nie można zapomnieć o rozłożeniu tekstu na ulotce oraz właściwej oprawie graficznej, tzn. umieszczeniu loga i grafik oraz doborze tła. Wskazane jest, żeby projektowanie oraz skład tego powszechnego medium reklamowego zlecić doświadczonym grafikom.
Odpowiednio zaprojektowane ulotki reklamowe przynoszą odczuwalne zyski firmie. Są one znakomitym sposobem na dotarcie do ogromnej ilości klientów w krótkim czasie.