Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych technik umożliwiających promocję w sieci. Polega na proponowaniu internautom linków sponsorowanych o treści dostosowanej do danego wyszukiwania i może zwiększyć sprzedaż nawet o ponad połowę, o ile kampania AdWords będzie właściwie poprowadzona. Na przekór temu, co myśli część z nas, opracowanie skutecznej kampanii AdWords to zadanie dla sprawdzonych profesjonalistów i bez właściwych umiejętności okaże się niemal niewykonalne. Warto więc zlecić to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie będzie to trudne – wystarczy tylko sprawdzić, czy dana firma zdobyła tytuł Google Partner.
Google Partner – czym jest?
Google Partner to program, jaki internetowy koncern przygotował, by zapewnić klientom korzystającym z AdWords profesjonalną pomoc. Opiera się on na udzielaniu agencjom marketingowych specjalnych wskazówek, z którymi są one w stanie opracować efektywne strategie dla swoich klientów. Aby firma zdobyła tytuł Google Partner, jej pracownicy powinni mieć certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi wykazać biegłość w kierowaniu budżetami kampanii. Google przyznaje tytuł Google Partner firmie SEO dopiero po skrupulatnym jej sprawdzeniu. Co jednak znaczy on dla zamawiających?
Agencje SEO z tytułem Google Partner
Certyfikat Google Partner mówi o tym, iż specjaliści z danej firmy posiadają kwalifikacje, które pozwalają na wybór odpowiednich taktyk w trakcie prowadzenia kampanii. Poprzez Google Partner otrzymujemy również pewność, że agencja, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do różnych nowości wprowadzanych przez sieciowy koncern, zaś jej pracownicy uczestniczą w kluczowych szkoleniach organizowanych przez Google, jak również korzystają z jego wsparcia technicznego.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]