Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Szczegółowe informacje o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO. Przekonaj się!

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Warto posłuchać wskazówek specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym instruktaż

Nie można negować, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i cały czas rozwija się w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak przykładowo DuckDuckGo, Yahoo bądź Baidu, wciąż liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, zwykle jest to niemożliwe bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i zamieściło krótki kurs, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kolejnych punktach tłumaczy, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję,
  • umiejętność estymacji czasu i budżetu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym zauważalne rezultaty na ogół po paru miesiącach działań.