Gazeta firmowa. Uzyskaj kompleksową pomoc fachowców w tym zakresie
Strategie reklamowe to istotny element działalności przedsiębiorstwa – przez nie możemy wykreować wizerunek marki w oczach klientów, co przy właściwym opracowaniu niewątpliwie da rezultaty pod postacią wyższych dochodów. Warto przy tym zaznaczyć, iż przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jedną filię muszą także zadbać o to, co są myślą o niej pracownicy. Najefektywniejszą metodą komunikacji z pracownikami od lat są gazety firmowe. Powinniśmy zatem napisać o nich parę zdań. Dlaczego są tak chętnie stosowane przez pracodawców? Co zwykle znajduje się w takich wydawnictwach? I – co z pewnością jest najistotniejsze – jakiej firmie zlecić przygotowanie gazety firmowej?
Co znajdziemy w gazecie firmowej?
Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie załodze zalet firmy, w której pracują. Z tego względu sporo miejsca twórcy poświęcają sukcesom przedsiębiorstwa i pracowników. Gazeta firmowa powinna również dostarczać informacji na temat życia przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeżeli zatrudnieni z różnych filii się nie znają. Czytając gazetę firmową, zatrudnieni muszą także dowiedzieć się o planach rozwoju firmy. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno stwierdzić, bywa różna w zależności od charakteru firmy, ilości pracowników oraz od średniego wieku załogi.
Ciekawa gazeta firmowa
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnym stopniu zależy od tego, jak ona wygląda. Z tego powodu istotne jest zarówno to, kto napisze informacje znajdujące się na jej łamach, lecz również to, komu zlecimy jej skład. Dojście do spodziewanych rezultatów marketingowych z pewnością uprości gazeta firmowa opracowana przez profesjonalną agencję graficzną. Stawiając na to rozwiązanie nie tylko sprawimy, iż odbiorcy szybciej wyszukają interesujące ich artykuły, ale też gazeta będzie wyglądać ciekawiej, przez co przeczyta ją więcej osób.
Kontakt z nami:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]