Sponsorujesz biegi sportowe? Nie zapomnij o gadżetach dla biegaczy

Bieganie stało się obecnie preferowaną aktywnością ogromnej liczby Polaków. To sport, który można uprawiać w dowolnym miejscu, ponieważ nawet w pokaźnych aglomeracjach znajdują się bulwary oraz spore tereny zielone, gdzie można pobiegać. A co kluczowe – bieganie nie wymaga sporych nakładów finansowych. Wystarczy tylko mieć solidne obuwie, przewiewny t-shirt i trochę zapału.

Zestawy gadżetów dla biegacza – nie tylko napoje izotoniczne oraz t-shirty

Także w małych miastach kilka razy w roku organizuje się biegi, w których partycypują nie tylko amatorzy tego sportu, ale i profesjonaliści. Zapisanie się na tego typu imprezę sportową nieraz wiąże się z niewielką opłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu uczestnicy odbierają też nieco gadżetów. Bazą takiego pakietu startowego na ogół jest numer startowy,oddychająca koszulka , rzadziej napój izotoniczny. Jednak coraz częściej organizatorzy biegów dorzucają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej prestiżowych wydarzeniach sportowych mogą to być np. opaska do biegania na ramię, w której można trzymać klucze lub telefon, mały ręcznik do wytarcia potu czy też pojemniejszy pas sportowy na biodra, tzw. nerka. Sportowcy bardzo lubią otrzymywać takie komplety gadżetów, gdyż nawet jeśli nie zdobędą w biegu wysokiej pozycji, to t-shirt z nazwą imprezy będzie dla nich zawsze pamiątką z udziału w biegu. Co kluczowe, jest to pamiątka praktyczna, którą biegacz może zakładać w czasie codziennych treningów.

Użycie gadżetów dla biegaczy w działaniach promocyjnych

Duże i małe wydarzenia sportowe raczej nie poradzą sobie bez pomocy patronów ponoszących gros kosztów ich organizacji. Na ogół logo sponsorów oraz organizatorów biegów zamieszcza się nie tylko na plakatach lub billboardach reklamujących wydarzenie, ale także i na gadżetach wręczanych biegaczom. Zależnie od rodzaju materiału czy tworzywa, z którego wyprodukowane są gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logo patronów stosowane są różnorodne techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to na ogół sitodruk zapewniający dużą żywotność grafiki.